I. POSTANOWIENIA PODSTAWOWE
- W niniejszych warunkach handlowych znajdą Państwo uregulowanie praw i obowiązków Państwa jako Kupującego z jednej strony i nas jako Sprzedającego z drugiej strony w przypadku zamawiania towaru z naszego sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.jemyzdrowo.eu, przez co zostanie zawarta umowa kupna.
- Jeżeli mowa o Kupujących, rozumiemy przez to Państwa, niezależnie od tego, czy chodzi o konsumenta albo przedsiębiorcę, w rozumieniu obowiązującej regulacji prawnej.
- Jeżeli mowa o Sprzedającym, rozumiemy przez to naszą spółkę VERDON CAPITE s.r.o. (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością), IČ 03497054 (REGON), z siedzibą pod adresem Bělehradská 858/23, 120 00 Praha, zarejestrowaną w rejestrze handlowym prowadzonym w Sądzie Okręgowym (Městský soud) w Pradze pod numerem akt C 232448, która równocześnie prowadzi sklep internetowy i realizuje Państwa zamówienie.
- Kiedy mówimy o zamówieniu towaru w naszym sklepie internetowym, rozumiemy przez to zawartą umowę kupna, której stronami są Państwo i my, a której przedmiotem jest nasz obowiązek przekazania Państwu towaru będącego przedmiotem zakupu i umożliwienia Państwu nabycia prawa własności do towaru, a z drugiej strony Państwa obowiązek do przyjęcia towaru i zapłacenia nam ceny nabycia.
- Ze względu na rodzaj towarów, które można zamówić z naszej oferty, spełniamy wszelkie niezbędne wymogi prawne co do ich przekazywania i dystrybucji na terenie Polski oraz postępujemy zgodnie ze wszystkimi przepisami. W zakresie dzieł chronionych prawem autorskim nasze prawo do dysponowania nimi nie jest niczym ograniczone, to znaczy w zakresie niezbędnym do zawarcia umowy kupna jesteśmy uprawnieni do udzielenia Państwu licencji, ewentualnie sublicencji na dzieło autorskie i umożliwienie Państwu dysponowania nim w maksymalnym możliwym zakresie.
- Wszystkie teksty, grafiki, ilustracje, zdjęcia oraz inne materiały towarzyszące są dziełami chronionymi prawem autorskim w rozumieniu obowiązującej regulacji prawnej, do których egzekwujemy prawa autorskie w pełnym zakresie. Jakiekolwiek dysponowanie tymi prawami autorskimi przez Państwa, które będzie sprzeczne z obowiązującym prawem lub powyższym paragrafem, stanowi naruszenie praw autorskich i jako takie będzie ścigane.
- Niniejsze warunki handlowe stanowią integralną część treści umowy kupna. W przypadku istnienia dwóch sprzecznych uzgodnień – jednego w niniejszych warunkach handlowych, a drugiego w innej formie negocjowania treści umowy kupna – uzgodnienia zawarte w warunkach handlowych nie będą miały zastosowania.
- Jeżeli zostanie tak uzgodnione, możliwe jest zawarcie umowy kupna, do której w ogóle nie będą stosować się niniejsze warunki handlowe albo niektóre z ich postanowień zostaną zmienione.
- Zawierając umowę kupna, akceptują Państwo niniejsze warunki handlowe w ich aktualnej formie ważnej w dniu zawarcia umowy kupna.
II. INFORMACJE
- Informacje o cenach:
- wszystkie podane ceny są cenami umownymi, ostatecznymi i podane są w PLN z uwzględnieniem wszystkich podatków i opłat (podane ceny nie obejmują kosztów dostawy towaru, kosztów specjalnej dostawy i specjalnego opakowania towaru ani kosztów związanych z zapłatą za towar w trybie za pobraniem); jeżeli podano błędną cenę, będziemy postępować zgodnie z art. III. 6.;
- jeżeli towar ma być doręczony lub zapakowany w specjalny sposób, zostaną naliczone specjalne koszty dostawy i pakowania towaru; informacje o tych kosztach umieszczono przy danym produkcie w naszym sklepie internetowym albo uzgodniono z góry;
- ostateczna cena, którą są Państwo zobowiązani zapłacić, składa się z (i) ceny samego towaru, (ii) kosztów dostawy towaru oraz (iii) ewentualnych kosztów dostawy i pakowania towaru w specjalny sposób, czy też (iv) kosztów związanych z zapłatą towaru za pobraniem; cena ta nie może być zmieniona jednostronnie.
- Informacje o akceptowanych metodach płatności:
- Cenę nabycia można uiścić w następujący sposób:
- bezgotówkowo kartą płatniczą za pośrednictwem bramki płatniczej ComGate, obsługiwanej przez spółkę ComGate Payments, a.s. (spółka akcyjna), IČ (REGON) 27924505, z siedzibą pod adresem Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové, Republika Czeska (UE), zarejestrowaną w rejestrze handlowym prowadzonym w Sądzie Okręgowym (Krajský soud) w Hradcu Královej pod numerem akt B 3755.
- ekspresowo lub standardowo zwykłym przelewem na nasz rachunek bankowy nr 71102013900000630206670980 prowadzony przez spółkę PKO Bank Polski, a.s. (IBAN PL 71102013900000630206670980, BIC / SWIFT BPKOPLPW]); w tym przypadku w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który znajdą Państwo w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia w rozumieniu art. III.5.;
- płatność przy odbiorze towaru (za pobraniem).
- w przypadku płatności bezgotówkowej kartą płatniczą poprzez bramkę płatniczą ComGate lub przelewem na nasz rachunek bankowy obowiązek zapłaty spełniony jest w momencie zaksięgowania na naszym koncie odpowiedniej kwoty równej ostatecznej cenie nabycia;
- w przypadku płatności przy odbiorze towaru (za pobraniem) ostateczną cenę nabycia trzeba zapłacić przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej przelewem na nasze konto bankowe cenę nabycia należy opłacić w ciągu 7 dni od zawarcia umowy kupna. Płatność bezgotówkowa kartą płatniczą poprzez bramkę płatniczą ComGate nastąpi w momencie złożenia oferty, jeszcze przed jej akceptacją przez nas, w myśl art. III.5.
- Informacje o dostawie towaru:
- towar może być dostarczony tylko poprzez przyjęcie go od przewoźnika, w myśl art. IV.1.;
- prawo własności towaru zostaje nabyte poprzez przyjęcie towaru lub uiszczenie 100% ceny nabycia, w zależności od tego, co z tego nastąpi później;
- moment przeniesienia ryzyka uszkodzenia towaru następuje wraz z chwilą jego przekazania pierwszemu przewoźnikowi.
III. ZAWARCIE UMOWY KUPNA
- Umowa kupna zostaje zawarta w chwili, kiedy druga strona otrzyma akceptację propozycji jej zawarcia (nazywamy to ofertą). Akceptacja tej oferty z jakimkolwiek uzupełnieniem lub odstępstwem nie jest akceptacją oferty w sensie prawnym i nie ma skutków prawnych.
- Potwierdzenie treści umowy kupna zawartej w innej formie niż pisemnej, z której wynikają odstępstwa od faktycznie uzgodnionej treści umowy, również nie ma skutków prawnych; oferta zostaje ponadto potwierdzona na podany przez Państwa adres e-mail.
- Przyjęcie z Państwa strony niezamówionego świadczenia nie oznacza przyjęcia oferty w sensie prawnym i także nie ma skutków prawnych.
- Prezentacja towaru i informacje o nim:
- propozycje dostarczenia towaru w określonej cenie w naszym sklepie internetowym nie oznaczają oferty (w myśl powyższego paragrafu), tzn. poprzez akceptację takiej „propozycję” dostawy towaru (złożenie zamówienia) nie wyrażają Państwo jeszcze woli zawarcia umowy kupna tego towaru; prezentacja towaru w sklepie internetowym nie stanowi jeszcze oferty w sensie prawnym;
- informacje podane w naszym sklepie internetowym dotyczące ceny, właściwości, jakości, wykonania i ilości towaru stanowią wiążącą podstawę do złożenia oferty z Państwa strony (z wyjątkiem błędnie podanej ceny zgodnie z art. III.6.);
- poprzez ofertę w sensie prawnym rozumie się zatem zamówienie złożone przez Państwa za pośrednictwem internetowego formularza zamówienia; warunkiem tego, by zamówienie było ważne, jest podanie zgodnych z prawdą i kompletnych danych oraz spełnienie wymagań określonych w formularzu zamówienia, a także zapoznanie się z niniejszymi warunkami handlowymi i ich akceptacja.
- Procedura zawarcia umowy:
- aby złożyć zamówienie, należy uzupełnić wszystkie wymagane pola w formularzu zamówienia, zapoznać się z treścią niniejszych warunków handlowych i zaakceptować je, następnie przesłać ofertę, potwierdzając zamówienie;
- do czasu wysłania zamówienia istnieje możliwość sprawdzenia i zmiany danych wprowadzanych do zamówienia;
- natychmiast po złożeniu zamówienia (złożeniu oferty) rozpoczniemy jego przetwarzanie i potwierdzimy jego otrzymanie drogą elektroniczną na podany przez Państwa adres e-mail; to potwierdzenie nie nie stanowi jeszcze przyjęcia oferty w sensie prawnym;
- ofertę można wycofać aż do momentu wysłania zatwierdzenia oferty, a dokładniej do czasu doręczenia Państwu takiego zatwierdzenia, bez podania przyczyny, na nasz adres e-mail czesc@jemyzdrowo.eu;
- przyjęciem oferty jest odpowiedź z wyrażoną zgodą, którą prześlemy Państwu drogą elektroniczną na podany przez Państwa adres e-mail po przetworzeniu i potwierdzeniu zamówienia; w tej akceptacji nawet my nie możemy dokonywać uzupełnień lub odstępstw od treści zamówienia, z wyjątkiem błędnie podanej ceny (część III. 6.) oraz braku prezentowanego towaru;
- z chwilą doręczenia Państwu akceptacji oferty zawarta zostaje umowa kupna, z zastrzeżeniem, że nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy w transmisji danych;
- do potwierdzenia zamówienia załączamy warunki handlowe w brzmieniu obowiązującym w dniu, kiedy wyrazili Państwo na nie zgodę, składając zamówienie.
- Procedura w przypadku błędnie podanej ceny:
- jeżeli przy zamawianym towarze w naszym sklepie internetowym podano niewłaściwą cenę (na przykład w związku ze zmianą warunków cenowych), w odpowiedzi na Państwa zamówienie niezwłocznie podamy właściwą cenę;
- taka odpowiedź jednaknie jest przyjęciem oferty, ale kontrofertą, zaś w celu zawarcia umowy kupna wymagane jest potwierdzenie nowej ceny drogą elektroniczną na nasz adres e-mail czesc@jemyzdrowo.eu;
- z chwilą doręczenia takiego potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy kupna (z nową ceną); w takim potwierdzeniu nie mogą Państwo dokonywać już żadnych innych uzupełnień ani odstępstw.
IV. DOSTAWA TOWARU
- Dostawa towaru poprzez odbiór od przewoźnika:
- towar dostarczamy za pośrednictwem następujących przewoźników:
- spółka Zásilkovna s.r.o. (Packeta Group), IČ (REGON) 28408306, z siedzibą pod adresem Lihovarská 1060/12, 190 00 Praha, Republika Czeska (UE), zarejestrowaną w rejestrze handlowym prowadzonym w Sądzie Okręgowym (Městský soud) w Pradze pod numerem akt C 139387;
- spółka Poczta Polska Spółka Akcyjna, NIP: 6793108059, z siedzibą pod adresem ul. Rodzińskich 8, Warszawa, 00-940, Polska (UE), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzona przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, nr KRS: 0000334972;
- spółka InPost Sp. z o.o., NIP: 6793108059, z siedzibą pod adresem ul. Wielicka 28, Kraków, 30-552, Polska (UE), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS: 0000543759;
- spółka DPD Polska sp. z o.o., NIP: 5260204110, z siedzibą pod adresem ul. Mineralna 15, Warszawa, 02-274, Polska (UE), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzona przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS: 0000028368.
- spółka Omnipack Sp. z o.o., NIP: 52223055791, z siedzibą pod adresem Al. Jerozolimskie 81, Warszawa, 02-001, Polska (UE), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzona przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS: 0000604889
- dostawa towaru odbywa się według standardowych warunków określonych przez przewoźnika; zaś koszt dostawy towaru wynosi:
- przesyłka kurierska 13,99 PLN;
- dostawa do Paczkomatu InPost 15,99 PLN;
- dostawa z płatnością za pobraniem – do ceny dostawy należy doliczyć 5,99 PLN;
- jeżeli łączna wartość towaru przekracza 70 PLN dostawa wynosi 0 PLN.
- zamawiając towar, są Państwo zobowiązani do podania konkretnego adresu dostawy towaru, pod którym następnie odbiorą Państwo towar od przewoźnika; ostatecznego przewoźnika określa spółka Zásilkovna s.r.o. (Packeta Group), w oparciu o aktualną sytuacji na rynku. W razie błędnie podanego adresu ponoszą Państwo odpowiedzialność za problemy z doręczeniem, a także za możliwe poniesione szkody;
- poza powyższymi metodami dostawy mogą Państwo ustalić inny sposób dostawy, kontaktując się z nami w tej sprawie na e-mail czesc@jemyzdrowo.eu; w takiej sytuacji ponoszą Państwo jednak ryzyko uszkodzenia towaru i ewentualne dodatkowe koszty związane z takim sposobem dostawy;
- jeżeli ze względu na okoliczności spowodowane przez Państwa konieczne będzie wielokrotne powtarzanie próby doręczenia towaru lub jego dostarczenie w inny sposób niż ustalony w zamówieniu, ponoszą Państwo koszty związane z wielokrotnym doręczaniem towaru, a mianowicie koszty związane ze sposobem dostawy, innym niż standardowo oferowane rozwiązanie danego przewoźnika (np. poprzez przechowanie w oddziale przewoźnika lub w wybranych punktach odbioru);
- przy odbiorze towaru są Państwo zobowiązani sprawdzić, czy opakowanie towaru nie zostało naruszone, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad niezwłocznie powiadomić przewoźnika; w przypadku stwierdzenia, że opakowanie zostało naruszone, co wskazuje na nieuprawnione wejście do przesyłki, nie muszą Państwo odbierać towaru od przewoźnika.
- Faktura wystawiona w oparciu o umowę kupna jest jednocześnie dokumentem księgowym i dowodem dostawy; faktura wysyłana jest drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Państwa w zamówieniu.
- Jeśli zdecydują się Państwo na zapłacenie ceny nabycia przy odbiorze towaru („za pobraniem”), są Państwo zobowiązani zapłacić cenę nabycia najpóźniej w momencie odbiorze towaru.
- Jeżeli doręczono Państwu uszkodzony towar, a uszkodzenia nie można było stwierdzić w momencie odbioru, są Państwo zobowiązani do niezwłocznego poinformowania nas o tym fakcie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail czesc@jemyzdrowo.eu.
- Jeśli towar ma być zapakowany i dostarczony w specjalny sposób, należy to zawsze wyraźnie uzgodnić.
- Termin realizacji dostawy rozpoczyna się w momencie całkowitego uiszczenia ceny nabycia (bezgotówkowo kartą płatniczą za pośrednictwem bramki płatniczej ComGate lub bezgotówkowo przelewem na nasz rachunek bankowy) albo w momencie zamówienia towaru, jeżeli wybrano opcję opłacenia ceny nabycia przy odbiorze towaru (płatność za pobraniem); następnie ustalamy czas realizacji dostawy dla poszczególnych towarów. Jeżeli nie mamy możliwości dostarczenia zamówionego towaru w wyznaczonym terminie, niezwłocznie Państwa o tym poinformujemy i wspólnie ustalimy nowy termin dostawy.
- W przypadku zwłoki przy odbiorze towaru możemy skorzystać z prawa do samodzielnej sprzedaży towaru, zaś dochód z takiej sprzedaży prześlemy Państwu drogą wybraną przez Państwa jako metodę zapłaty ceny nabycia, z wyjątkiem płatności przy odbiorze towaru (za pobraniem). Mamy ponadto prawo domagać się odszkodowania w wysokości poniesionych niezbędnych kosztów realizacji zamówienia oraz dostawy towaru. Nie jesteśmy ponadto zobowiązani do ponownej wysyłki towaru. Jeżeli towar nie zostanie kilkakrotnie odebrany, jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od umowy kupna w rozumieniu art. VI.
V. NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Poniższe postanowienia nie dotyczą przypadków, w których chodzi o przedsiębiorców, a podczas zawierania umowy kupna z okoliczności wynika, że zakup dotyczy działalności gospodarczej, chyba że zaznaczono inaczej.
- Na podstawie uprzedniego wniosku możemy wystawić Państwu potwierdzenie dotyczące zakresu i czasu trwania Państwa obowiązków.
- Nasza odpowiedzialność za wady towaru:
- w maksymalnie możliwym zakresie odpowiadamy za to, że towar przy odbiorze nie posiada wad (przez wady rozumie się w szczególności to, że towar nie posiada właściwości określonych w umowie, nie nadaje się do celów oczekiwanych przez Państwa lub takich, do których zwykle się go stosuje, nie jest zgodny co do jakości lub wykonania z oferowaną próbką lub wzorem, jeśli jakość lub wykonanie określono na podstawie próbki lub wzoru zgodnie z umową, nie zgadzają się jego ilość, wymiary lub masa lub nie jest on zgodny z obowiązującymi przepisami prawa);
- za wady te jesteśmy odpowiedzialni, jeżeli pojawią się one na towarze w ciągu 24 miesięcy od jego odbioru (z wyjątkiem zużycia spowodowanego normalnym użytkowaniem);
- prawo z tytułu z wadliwego wykonania nie przysługuje Państwu, jeżeli przed odebraniem towaru wiedzieli Państwo, że towar jest wadliwy lub jeżeli wada została spowodowana przez Państwa.
- Państwa prawa z tytułu wad:
- jeżeli towar jest wadliwy, mogą Państwo żądać dostarczenia nowego lub podobnego towaru o porównywalnej wartości, pozbawionego wad, jeżeli nie jest to nieproporcjonalne ze względu na charakter wady; jeżeli wada dotyczy tylko poszczególnej części towaru, można zażądać wyłącznie o wymianę tej części;
- jeśli taka procedura nie jest możliwa, mogą Państwo odstąpić od umowy kupna (art. VI);
- jeżeli jest to nieproporcjonalne ze względu na charakter wady, zwłaszcza jeżeli wada może zostać usunięta bez zbędnej zwłoki, mają Państwo prawo do jej bezpłatnego usunięcia;
- jeśli nie odstąpią Państwo od umowy kupna lub nie skorzystają z prawa do dostarczenia nowego towaru bez wad, wymiany jego części lub naprawy towaru, mogą Państwo zażądać adekwatnej zniżki; prawo do adekwatnej zniżki mają Państwo również wtedy, kiedy nie jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu nowego towaru bez wad, wymienić jego części lub naprawić go, a także jeśli nie naprawimy wady w adekwatnym terminie lub jeżeli takie naprawienie wady spowodowałoby znaczne trudności po Państwa stronie;
- nie przysługuje Państwu prawo zwrotu uzasadnionych kosztów poniesionych w ramach wykonywania praw wynikających z wadliwego wykonania.
- Egzekwowanie prawa z tytułu wady, czyli przebieg procesu reklamacji:
- aby skorzystać z prawa z tytułu wadliwego wykonania, są Państwo zobowiązani niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub wystąpieniu okazji do jej stwierdzenia poprzez natychmiastowe obejrzenie towaru z należytą starannością, powiadomić nas o tej wadzie drogą elektroniczną, na nasz adres e-mail czesc@jemyzdrowo.eu. W powiadomieniu prosimy o podanie opisu wady i przesłanie ewentualnych zdjęć, które mogą stanowić jej dowód. Prosimy również o podanie w powiadomieniu numeru zamówienia, w celu łatwiejszego powiązania towaru z zamówieniem;
- z praw z tytułu wad, które towar posiadał już w chwili odbioru, skorzystać można najwyżej w ciągu 24 miesięcy od jego odbioru, przy czym trzeba udowodnić, że towar był wadliwy już w chwili odbioru; nie dotyczy to okresu sześciu miesięcy od odbioru, gdy nie trzeba udowadniać wady towaru w chwili odbioru;
- korzystając z prawa do wydania przesyłki od przewoźnika, przejmują Państwo nasze prawa wynikające z umowy przewozu, w tym prawo do roszczenia odszkodowania za przesyłkę, za którą odpowiedzialność ponosi przewoźnik;
- z praw z tytułu wad, które pojawią się w ciągu 24 miesięcy od odbioru, skorzystać można nie później niż w ciągu 24 miesięcy od odbioru towaru;
- egzekwując prawo z tytułu wady, są Państwo zobowiązani do poinformowania nas o tym, które prawo w myśl art. V.3. Państwo egzekwują, a następnie do odesłania lub doręczenia nam towaru w inny sposób za pośrednictwem usługi Packeta Group, tj. na adres Packeta Poland, Panattoni Park Bielsko-Biała, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała, przy czym towar ten powinien być podczas doręczania zapakowany w odpowiednie opakowanie, tak by zapobiec jego uszkodzeniu (najlepiej w folię ochronną lub opakowanie z podobnym wypełnieniem), towar powinien być również czysty i kompletny, a także opatrzony niezbędnym oznakowaniem, które stanowiło jego akcesoria przy dostawie;
- do towaru zawsze należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji, dostępny TUTAJ;
- o rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Państwa drogą elektroniczną na podany przez Państwa adres e-mail.
- Podobnie jak w przypadku egzekwowania prawa z tytułu wady towaru, nawet w przypadku zasadnej reklamacji, nie przysługuje Państwu zwrot kosztów poniesionych w związku z jej złożeniem(opłata pocztowa, opakowanie towaru, itp.); wszystkie środki pieniężne, przekazane lub zwrócone przez nas, wypłacone zostaną Państwu bezgotówkowo przelewem na konto bankowe lub zwrócone na kartę płatniczą.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA
- Przy odstąpieniu od umowy kupna nasze zobowiązania od samego początku jej zawarcia zostają anulowane.
- Nie mogą Państwo odstąpić od umowy kupna ani żądać dostarczenia nowego towaru, jeżeli nie mogą Państwo zwrócić towaru w stanie, w jakim został otrzymany, z wyjątkiem przypadków, kiedy skorzystali Państwo z towaru jeszcze przed wykryciem wady, kiedy brak możliwości zwrotu towaru w stanie niezmienionym nie został spowodowany przez Państwa, kiedy stan zmienił się w wyniku oględzin w celu wykrycia wady lub kiedy towar został przez Państwa sprzedany przed wykryciem wady, a Państwo zwrócą nam pieniądze w kwocie równej korzyściom płynącym z używania przedmiotu.
- Prawo do odstąpienia od umowy wygasa również wtedy, jeżeli wady towaru (w myśl art. V.3.) nie zgłoszono w terminie, to znaczy niezwłocznie po wystąpieniu okazji do jej stwierdzenia poprzez natychmiastowe obejrzenie towaru z należytą starannością, lub jeżeli wady ukrytej nie zgłoszono bezzwłocznie po wystąpieniu okazji do jej stwierdzenia przy należytej staranności, nie później jednak niż w ciągu 2 lat od otrzymania towaru.
- Wadę można zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail czesc@jemyzdrowo.eu.
- Jeśli są Państwo konsumentem, przysługują Państwu również poniższe prawa:
- prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie 30 dni, który rozpoczyna bieg w dniu odbioru towaru (w przypadku dostawy towaru w kilku częściach w dniu otrzymania ostatniej dostawy towaru);
- w przypadku takiego odstąpienia od umowy kupna ponoszą Państwo koszty związane ze zwrotem towaru (dlatego nie należy odsyłać towaru za pobraniem).
- towar, który otrzymali Państwo od nas, należy zwrócić bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy kupna, w taki sam sposób, w jaki towar dostarczono Państwu, na adres Packeta Poland, Panattoni Park Bielsko-Biała, ul. Księdza Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała;
- w związku ze zwrotem towaru zwrócimy Państwu wszystkie środki pieniężne (bez kosztów dostarczenia towaru), w ten sam sposób, w jaki dokonano zapłaty, bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy kupna; wszystkie zwrócone w ten sposób środki wypłacane są bezgotówkowo przelewem na Państwa konto bankowe;
- sposób odesłania towaru i zwrotu środków finansowych mogą być z wyprzedzeniem uzgodnione inaczej;
- nie można odstąpić od umowy kupna, jeżeli przedmiotem tej umowy jest towar, który został zmodyfikowany zgodnie z Państwa życzeniem lub specjalnie dla Państwa.
VII. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
- Jeżeli są Państwo konsumentem, w sprawie polubownego rozstrzygnięcia sporu mogą się Państwo zwrócić do odpowiednich organów ds. rozwiązywania sporów konsumenckich; więcej informacji znajdą Państwo na stronie: https://konsument.gov.pl/
- Platforma internetowa do rozstrzygania sporów jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie stosunki prawne i spory prawne, które powstają na podstawie umowy kupna i w związku z nią, między nami jako stronami umowy, podlegają prawu Republiki Czeskiej. Jeżeli nie można zastosować procedury w myśl art. VII, spór rozstrzygną właściwe miejscowo i rzeczowo sądy Republiki Czeskiej. Postanowienie to stosuje się jednak w granicach praw krajowych oraz w granicach norm ochronnych i obowiązkowych dla ochrony konsumentów i stron słabszych.
- W tym miejscu oświadczamy, że kierujemy naszą działalność biznesową przede wszystkim na Republikę Czeską, Słowację, Polskę i Niemcy.
- Umowa kupna zostaje zawarta w języku polskim. Jeżeli na Państwa potrzeby powstanie tłumaczenie tekstu zawieranej umowy kupna, w przypadku sporu o interpretację terminologii decyduje interpretacja według języka, w którym umowa została zawarta; to samo dotyczy niniejszych warunków handlowych.
- Niniejsze warunki handlowe wchodzą w życie z dniem 1 lipca 2021 r. i zastępują w całości wszelkie dotychczas obowiązujące ustalenia.