1/ Nie zdążyłem/am odebrać paczki. Co dalej?
Bez obaw, wyślemy Ci ją ponownie! Napisz do nas na czesc@jemyzdrowo.eu. Wystarczy napisać, że nie zdążyłeś/aś odebrać paczki, a my wyślemy Ci ją ponownie. Nie zapomnij o podaniu numeru zamówienia.

2/ Otrzymałem/am uszkodzony towar. Co dalej?
Napisz do nas na czesc@jemyzdrowo.eu i opisz, co uległo uszkodzeniu. Załącz zdjęcie przesyłki i numer zamówienia. Rozpatrzymy Twoją reklamację. W znakomitej większości przypadków natychmiast wysyłamy Klientom nowe produkty.

3/ Otrzymałem/am inne produkty niż zamówione. Chcę dokonać zwrotu lub wymiany
Nie zapomnij dobrze zabezpieczyć i zapakować zwracanych produktów. Prześlij je w kartonowej kopercie lub owiń folią bąbelkową, a następnie zapakuj w pudełko. Delikatne i kruche produkty mogą ulec uszkodzeniu w transporcie.

Przesyłkę nadaj na adres:
  Packeta
  Kod dla przesyłek zwrotnych (otrzymasz go po zgłoszeniu zwrotu lub wymiany towaru)
  Mostowa 4
  43–400 Cieszyn

Tu możesz pobrać formularz reklamacji/zwrotu towaru. Wypełnij go i dołącz do paczki. Jeżeli chcesz wymienić towar, natychmiast prześlemy Ci nowe produkty. Jeżeli chcesz zwrotu pieniędzy, nie zapomnij przesłać nam numeru konta. Prosimy o niepakowanie towaru w czarną folię.

4/ Zamówiłem/am inne produkty niż te, które otrzymałem/am. Chcę dokonać zwrotu.
Nie zapomnij dobrze zabezpieczyć i zapakować zwracanych produktów. Prześlij je w kartonowej kopercie lub owiń folią bąbelkową, a następnie zapakuj w pudełko. Delikatne i kruche produkty mogą ulec uszkodzeniu w transporcie.

Przesyłkę nadaj na adres:
  Packeta
  95362027
  Mostowa 4
  43–400 Cieszyn

Tu możesz pobrać formularz reklamacji/zwrotu towaru  Wypełnij go i dołącz do paczki.

Chcesz dokonać wymiany? Natychmiast prześlemy Ci nowe produkty.

Chcesz zwrotu pieniędzy? Nie zapomnij o podaniu numeru konta.

W obu sytuacjach zwrócimy Ci koszty przesyłki.