1/ Nie zdążyłem/am odebrać paczki. Co dalej?
Bez obaw, wyślemy Ci ją ponownie! Napisz do nas na czesc@jemyzdrowo.eu. Wystarczy napisać, że nie zdążyłeś/aś odebrać paczki, a my wyślemy Ci ją ponownie. Nie zapomnij o podaniu numeru zamówienia.

2/ Otrzymałem/am uszkodzony towar. Co dalej?
Napisz do nas na czesc@jemyzdrowo.eu i opisz, co uległo uszkodzeniu. Załącz zdjęcie przesyłki i numer zamówienia. Twoją reklamację rozpatrzymy najszybciej, jak się da, a następnie prześlemy Ci nowe produkty.

3/ Otrzymałem/am inne produkty niż zamówione. Chcę dokonać zwrotu lub wymiany.
Przepraszamy za wysłanie Ci innych produktów niż zamówione. Napisz do nas na czesc@jemyzdrowo.pl z informacją, jakie produkty przesłaliśmy błędnie. Natychmiast wyślemy Ci zamówione produkty, a te, które przesłaliśmy przez pomyłkę, zachowaj w ramach przeprosin.

4/ Chcę zwrócić zamówione produkty.
Przykro nam, że otrzymane produkty nie spełniły Twoich oczekiwań. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, prześlij je nam w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Zapakuj je w kartonową kopertę lub owiń folią bąbelkową, a następnie zapakuj w pudełko. Delikatne i kruche produkty mogą ulec uszkodzeniu w transporcie.

Przesyłkę nadaj na adres:
  Packeta Poland
  95362027
  Panattoni Park Bielsko-Biała
  ul. Księdza Józefa Londzina 106
  43-382 Bielsko-Biała

Tu możesz pobrać formularz reklamacji/zwrotu towaru  Wypełnij go i dołącz do paczki.

Chcesz dokonać wymiany? Natychmiast prześlemy Ci nowe produkty.

Chcesz zwrotu pieniędzy? Nie zapomnij o podaniu numeru konta.

W obu sytuacjach zwrócimy Ci koszty przesyłki.