1/ Nie zdążyłem/am odebrać paczki. Co dalej?Bez obaw, wyślemy Ci ją ponownie! Napisz do nas na
czesc@jemyzdrowo.eu. Wystarczy napisać, że nie zdążyłeś/aś odebrać paczki, a my wyślemy Ci ją ponownie. Nie zapomnij o podaniu numeru zamówienia.
2/ Otrzymałem/am uszkodzony towar. Co dalej?Napisz do nas na czesc@jemyzdrowo.eu i opisz, co uległo uszkodzeniu. Załącz zdjęcie przesyłki i numer zamówienia. Twoją reklamację rozpatrzymy najszybciej, jak się da, a następnie prześlemy Ci nowe produkty.
3/ Otrzymałem/am inne produkty niż zamówione. Chcę dokonać zwrotu lub wymiany.Przepraszamy za wysłanie Ci innych produktów niż zamówione. Napisz do nas na czesc@jemyzdrowo.pl z informacją, jakie produkty przesłaliśmy błędnie. Natychmiast wyślemy Ci zamówione produkty, a te, które przesłaliśmy przez pomyłkę, zachowaj w ramach przeprosin.
4/ Chcę zwrócić zamówione produkty.
Przykro nam, że otrzymane produkty nie spełniły Twoich oczekiwań. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, prześlij je nam w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Zapakuj je w kartonową kopertę lub owiń folią bąbelkową, a następnie zapakuj w pudełko. Delikatne i kruche produkty mogą ulec uszkodzeniu w transporcie.
Przesyłkę nadaj na adres:
Packeta Poland
95362027
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Tu możesz pobrać formularz reklamacji/zwrotu towaru Wypełnij go i dołącz do paczki.
Chcesz dokonać wymiany? Natychmiast prześlemy Ci nowe produkty.
Chcesz zwrotu pieniędzy? Nie zapomnij o podaniu numeru konta.
W obu sytuacjach zwrócimy Ci koszty przesyłki.